Haal & Breng Service
Ontzorgen is ons doel. Wij willen het u als veterinair professional zo makkelijk mogelijk maken om prettig met scherpe instrumenten te werken. Daarom doen wij een stapje extra voor u en introduceren wij de Haal & Breng Service. Wij halen het pakketje op, slijpen het in ons atelier en brengen het weer naar uw praktijk.
Hoe dit werkt leggen we uit op deze pagina.
Een pakketje afhalen in uw praktijk
Via DHL komen wij uw pakket met instrumenten afhalen in uw praktijk. U kunt in uw eigen praktijk blijven en hoeft niet naar het postkantoor.
Plan een slijpopdracht in en geef aan dat een pakket bij u afgehaald mag worden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact op om de gewenste afhaaldatum te bespreken. Vervolgens plannen wij voor u een pick-up in bij DHL.
De DHL chauffeur komt op de gewenste datum naar de kliniek en neemt het verzendlabel mee. U hoeft zelf niks uit te printen of op te plakkekn. U hoeft enkel het pakket klaar te leggen bij de balie.
Slijpen in ons atelier & retourneren
Zodra wij het pakket hebben ontvangen gaan wij aan de slag. Het slijpen van uw instrumentarium gebeurt in ons eigen atelier. Wij hebben alle benodigdheden om alles goed scherp te maken.
Zodra al het instrumentarium gereed is sturen we het pakket terug.
U heeft het pakket binnen 5 werkdagen retour in uw praktijk. Heeft u andere wensen (i.v.m. bijvoorbeeld vakanties) meldt dit ons tijdig, dan passen we ons schema hierop aan.
Kosten voor de Haal & Breng Service
Naast gebruikelijke kosten van het slijpen en het retour zenden, brengen we het afhalen van het pakket in rekening.
Extra kosten voor het halen van een pakket kost €6,95.